Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Fülszöveg

A végleges fogyás fogyókúra és egyéb önkínzás nélküli módszereit járjuk körbe. Természetesen, így nem csak a test oldaláról közelítjük meg a témát, hanem a lelki-szellemi oldal kapja a nagyobb hangsúlyt.

Ajánló

Hasznos kiegészítők

2010.02.15. 13:49 | mo'at | komment

Címkék: vitaminok méz agykontroll ödéma almaecet juharszirup bach virágterápia vízhajtás

Juharszirup: bizonyára hallottál már a juharszirupos fogyókúráról, amikoris kizárólag citromos juharszirupot lehet inni tízszeresére higítva vízzel. Kitakarítja a szervezetet, feltölti vitaminokkal, ásványi anyagokkal és életerővel. De ne csináld ha nem bírsz éhezni napokon át. Ki tudja, nem lesz-e több a kára, mint haszna. Aki egy hétig kibírta, kb 5 kilót fogy. Férfiaknak jobban megy, úgy vettem észre. Én három napig bírtam, és szemlátomást vékonyodtam tőle, de én utálok éhesen szédelegni. Éppen ezért, a nemdrasztikus verziót választottam: elég egy evőkanál naponta...

Almaecet: zsírégető hatású, ezért kitaláltak már olyan fogyókúrát, hogy minden étkezés előtt idd, vagy csak higított almaecetet igyál evés helyett is...

Nos, én kereszteztem ezt a savanyú és azt az édes valamit. Egy evőkanál almaecetet és egy evőkanál juharszirupot keverj el egy nagy pohár langyos vízben. Este ezzel zárd a napot. Ha van kedved hozzá, ugyanezzel kezdd, és ebéd előtt is ihatsz egy pohárral. Ha nem ízlik, próbáld hidegvízzel, ha úgy sem ízlik, akkor nagyon finnyás vagy, s bizonyára sok jó ételtől húzódsz.
Ha sajnálod a pénzt juharszirupra, csináld mézzel! Fontos, hogy ne legyen lelkifurdalásod ha nem iszod, amikor meg iszod, jókedvvel idd!

Állíttass össze magadnak Bach-virágterápiás cseppet! Bármi is a bajod amire cseppet választasz, szűnni fog, s eredményesebben tudod követni az új étkezési szokásaidat. Én néhány nap után már jobban éreztem magam, s a családom is észrevette a változást.

Vízhajtás természetes módszerrel, ami nem árt: egyél meg másfél kiló gyümölcsöt egy nap alatt, és ne igyál. Napi egy-két liter fölösleges vizet veszíthetsz ezzel. Ezt terhesen is lehet csinálni heti egy-két alkalommal (többre nincs is szükség), de orvossal beszéld meg! Én ennek köszönhettem, hogy a második terhességemmel egy kilót sem híztam. Az orvosom javasolta.

Szedj vitamint ha nagyon ki van merülve a szervezeted. Akár terhesvitamint, hisz a női test számára összeállított multitabletta akkor is jól jöhet, amikor épp üres vagy. Terhesen napi egy szemet szedsz ezekből, üresen elég ha minden harmadik-negyedik nap veszel be egy-egy szemet.

Táplálékkiegészítők és gyógyitalok: ganodermás kávé, kapszulák, spirulina, ecet és társaik.

Végezz el egy agykontroll tanfolyamot ha van rá időd és pénzed. Ha nincs, akkor minden este elalvás előtt kerülj abba az állapotba, amikor a tudatod már nem tiltakozik, bármit is állíts. Ebben az állapotban képzeld el, hogy már olyan sovány vagy, amilyen szeretnél lenni. Jól nézd magad végig egy képzeletbeli tükörben, örülj az alakodnak! Képzeld el, hogyan mozognál, viselkednél az új testedben, és gondolj arra, hogy szellemi szinten már ilyen vagy, a fizikai "valóság" pedig követni fogja azt a képet ami a gondolataidban van! Örülj magadnak, mert szellemi szinten már lefogytál!



Ehhez a cikkhez itt lehet hozzászólni.

süti beállítások módosítása