Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Fülszöveg

A végleges fogyás fogyókúra és egyéb önkínzás nélküli módszereit járjuk körbe. Természetesen, így nem csak a test oldaláról közelítjük meg a témát, hanem a lelki-szellemi oldal kapja a nagyobb hangsúlyt.

Ajánló

Anyagcsere

2010.02.18. 18:57 | mo'at | komment

Címkék: méregtelenítés közérzet emésztés lúgosítás kalória anyagcsere savasodás jojó effektus

Lefogysz pár kilót, és másfélszer annyit hízol vissza. S ez még hagyján. Az a legrosszabb, amikor ez ha nem is lenne így, félsz tőle, s magad indítod be a folyamatot. A különböző nőimagazinos féltudományos cikkek is ezt öntik rád, hogy igen, a jojó-effektussal számolnod kell, s elkerülhetetlen.

Engem is sokszor ragadott el a félsz, amikor épp volt önuralmam és tudtam fogyni, hogy jaj, mi lesz ha beindul, és többet hízok vissza. Nem is bántam, ha nem tudtam uralkodni magamon, mert legalább nem lesz minek a másfélszeresét visszahízni ha nem fogyok.

7-10 nap kell a szervezetnek, hogy észbekapjon és elkezdjen takarékra kapcsolni. Tehát ennél rövidebb ideig kell tartson a fogyókúra ha drasztikus. De nem kell drasztikusan diétáznod, sőt nem is diétáznod kell.

Az én szervezetem rekordja takarékratevésből az volt, amikor egy hónapig napi 500-600 kalóriát ettem, vagy maximum 1000-et ha nagyon éhes voltam, egy órát mozogtam intenzíven délelőtt, egyet délután, esetleg másfél óra szobabiciklizés napközben, s egy hónap alatt másfél kilót fogytam. Teljesen kétségbe voltam esve. Később valaki azt mondta, hogy nyilván több kilónyi izmot építettem.

Egy barátnőmtől megkaptam a kéthetes anyagcsere-helyreállító diéta leírását. Ő a kollégáival csinálta meg egyszerre, s 6-11 kiló közt fogytak az emberek. Rajta 5-6 kiló fölösleg volt, az lement róla. Az fogyott csak 3 kilót, aki nem tartotta be, s rengeteg cukros kávét ivott közben. Kitaláltad. Alig 2-3 kilót fogytam tőle, pedig betartottam, és végig szenvedtem az éhségtől. Néhány hónap múlva megismételtem. Másfél kilót fogytam. Kattasztrófa.

Hozzá kell szoktatnod a testedet, hogy nincs szüksége vésztartalékolásra, mert igenis kap elegendő táplálékot. A tested is egy gazdasági intézmény. Ha többel gazdálkodhat, többet fog felhasználni. Mostantól lekiismeretfurdalás nélkül fogsz rendszeresen enni, mégpedig azt, amit megkívánsz.

Mindenütt azt olvasod, hogy ha fogyókúrázol, izmot veszítesz és nem zsírt, bezzeg ha a cikk után következő terméket használod, csak zsírt fogsz leadni. Továbbá, hogy az izomsejtet ha elégette a szervezeted, nem pótlódik soha többet. Nos, ha az összes ideiglenes lefogyásomat összeadom, életemben legalább 150 kilót lefogytam már, vagyis 50 kiló izmot biztos el kellett égessek ami helyett csak zsír jött vissza... igen, már bólogatsz is, mert rájöttél: az izmaim ugyanúgy megvannak, csöppet sem lettek kisebbek. Vagyis ne dőlj be a hazug propagandának. Még a biológiatanárnő is elmondta általános iskolában, hogy az ember először zsírt veszít, s csak akkor kezdi égetni a szervezet az izomszövetet, ha már nincs elégetnivaló zsír - kivéve a talpon, tenyéren, fejbőrön s hasonló helyeken lévő zsírszövetet, ami kell a járáshoz, satöbbihez.

Egyébként ha számolgatni akarsz: egy testtömeg-kg 24 órai fenntartásához 35 kcal szükséges, és egy testtömeg-kg elvesztéséhez 7000 kcal-t kell elégetnie a szervezetednek. Vagyis ha többtíz kiló felesleged van, heti akár több kilót is fogsz fogyni attól, hogy elkezdesz az ideális súlyodnak megfelelő kalóriamenniységet enni. Nem kell éhezned.

Ha viszont el van savasodva a szervezeted, és tele van felhalmozott méreganyagokkal, akkor ezektől meg kell szabadulj, vissza kell térned a lúgosabb állapotba, mert ezek miatt nem tudsz fogyni - ugyanis a test zsírban tárolja a mérgeket, hogy ne a vérkeringésedet és a többi sejtedet szennyezzék. Méregtelenítéshez, lúgosításhoz ezeket a termékeket ajánlom, mert én is ezeket fogyasztom. Az emésztésem javulásához és a jó közérzetemhez is drasztikusan hozzájárulnak a mai napig.



Ehhez a cikkhez itt lehet hozzászólni.

süti beállítások módosítása